Hakkımda

Fotoğrafım
Akıllı geçinen bir deli, ya da deliliğe vuran bir akıllı...İşte orası tam bir muamma olan şahsına munhasır bir kişiliğim esasında....

3 Eylül 2009 Perşembe

Ben mi??

Ben mi???

Sonbaharı seven bir ilkbaharım ben...Her ne kadar dökülse de yapraklarım,üzerimdeki kara bulutlar yağmur getirse de başıma,deli gibi esen rüzgar dağıtsa da tüm düzenlerimi,güneşim erken batmaya başlasa da,ardından kış geleceğini bilsem de ilkbahar umudu vardır hep içimde...Bilirim ben dökülen yaprakların yerine daha güzellerinin çıkacağını,aslında bu nedenle döküldüklerini...Yağan yağmurun üzerimdeki ölü toprağını atmaya yaradığını...Şiddetli esen rüzgarın aslında gereksiz düşüncelerden arındırdığını...Güneş her ne kadar güzel olsa da tehlikelidir ya,bilirim güneşin erken batmasının vücuduma yapacağı nadas etkisini...Gelecek kışın aslında bana direnç kazandırdığını...

Evet ben bir ilkbaharım,her kışın ardından yeniden yeşillenen,iç ısıtan,umut dolu...

Kimi zaman ASİ nehriyim,tam terse akarım benim için doğru olduğunu biliyorsam o şekli seçerim akmak için...

Kişisine göre bitter ya da sütlü çikolata olabilirim,belki de lezzete lezzet katan fıstıklısından...Sonuç tektir,güzel bir tattır geriye kalan ama yerken acı da olabilirm tatlı da...

Başkasına 10 numara bir terzi ama iş kendime gelince iğneye ip geçirmekten aciz sıradan biriyim ben...

Önyargılılara göre zamane,beni çok iyi tanıyanlara göre dünyada bir tane...Yani dışı yeşil türbe içi estağfurullah tövbeyim ben...

Arada gözlüklerimi temizlemeye veririm,gördüğüm renksiz dünyadaki tozlar batar gözüme...Gözlüğümü taktığımda yine toz pembedir herşey bana göre...Ama yine de arada altından ya da üstünden bakabilen bir POLYANNA'yımdır da...

Dostlarımın mantık sesi,Güzin ablasıyım...Kimi zaman da çok güvendiğim 6. hissimle tabir-i cazise falcı bacılarıyım :)

Güneş burcuna göre YAY,ay burcuna göre OĞLAK,baba tarafıma göre ARNAVUT olmamdan olsa gerek doğuştan bir DAMARım,tuttu mu geri dönüşüm mümkün olmaz!...

Bütün bunlarla birlikte yaşayarak görülmesi gereken nice iyi ve kötü özelliğimle,isim anneliğimi TÜTÜ ve KYBELE F'nin yapmış olduğu bir AFRODIT S 'im ben... :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder