Hakkımda

Fotoğrafım
Akıllı geçinen bir deli, ya da deliliğe vuran bir akıllı...İşte orası tam bir muamma olan şahsına munhasır bir kişiliğim esasında....

13 Eylül 2009 Pazar

GECE GECE...

Şu geceleri çok severim...Herkes yatar,etraf sessizleşir,kalırsın kendinle başbaşa...

Şu an saat sabahın 3'ü mesela...Ben evimde değilim şu anda,kaldığım yerdeki ev halkı çoktaaannn uyudu bile.Ramazan münasebetiyle yaklaşık yarım saat sonra davulculuk yapıp dikeceğim herkesi ayağa...Sağ tarafımda açık olan cam dışardan geçen tek tük arabaların sesini duymamı sağlıyor,ama içeri giren soğuktan ayaklarım buz kesmiş durumda :) Zerre uykum yok ve bu durum evdekilerin şaşkınlığa düşmesine neden oldu hihihihi :))) Daha miniminnacık bir bebekken sevmemeye başlamışım bu gece uykusunu,annem beni ayağında sallamaktan bitap düşermiş de ben cin gibi bakınırmışım etrafa...Bu durumu her daim söyler hatta :))

Kendimi en huzurlu hissettiğim zamandır gece...Kendi başıma kalabildiğim belki de tek zamandır...Ruhunu özgür bırakabilirsin mesela...Pencerenden sokağa baktığında gündüzün o yorucu kalabalığı yoktur,hayallerinin ennn özgür zamanıdır işte...Çıkarırsın kendini dışarı,dolaşırsın o boş sokaklarda...Eğer canın isterse fona bir müzik koyarsın ve eşlik ettirirsin sokaktaki sana.En sakin düşünebildiğin,sadece kendini dinlediğin zaman gecedir...İnce bir çizgide seyredersin,bi tarafı seni hayalperestliğe,diğer tarafı ise melankoliye düşürür seni.Ustasıysan işinin, canbazı oluverirsin düşünce sirkinin.Gizemi en çekici yanıdır ayrıca.Kimisini korkuya iter,kimisini paranoyak eder.Ama sen geceye inat aklı selim durursan en hakiki dostunun gece olduğunu anlarsın...

Ben severim geceyi,dedim ya huzur bulurum gece olunca.Yeni günün umuduyla dolar içim,bu ayrıca bir huzur katar bana.Sanılmasın ki kendimi dinleyip dertleniyorum gece vakitleri..I ıh tam tersi,ben en çok geceleri mutlu oluyorum.Ben, benle olmayı seviyorum sanırım.Biraz önce sıraladığım tüm delilikleri (Biliyorum çoğunuz manyak bu kız zaar dediniz,ama bir rivayete göre hakikatten deliymişim :)) ) yaparım,özgür bırakırım ruhumu,hayallerimi dilediğimce şekillendiririm.Adı üstündedir,hayaldir.Benim için geceleri daha bir anlamlıdır bu hayal işi.Katran karasıymış,olmaz olasıymış...Şarkılara aldanıp melankolik olacak bir zaman değildir gece,DİLİNDEN ANLAMAYI BİLİP KENDİ DİLİNİ ÖĞRETTİĞİN SÜRECE TABİİ ;)

Şimdi sorarım size,bunca güzellikleri gündüz yaşayamayacağımı bilerek neden (eğer şartlar müsaitse) geceyi uyku ile harcayayım ki?

YA SEVİYORUM BEN BU GECELERİ...Herkese aynı dili konuşabildiği geceler ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder