Hakkımda

Fotoğrafım
Akıllı geçinen bir deli, ya da deliliğe vuran bir akıllı...İşte orası tam bir muamma olan şahsına munhasır bir kişiliğim esasında....

6 Eylül 2009 Pazar

Geçmişe Bir Teşekkür...


Biliyorum bu yazımı hiç bilmeyeceksin,okuyamayacaksın...Ama eminim bir şekilde duysaydın bu seni çok mutlu ederdi...

Hayatımda ciddi bir süre yer etmiştin zamanında...Gençliğimin en önemli yıllarıydı...Belki sana haksızlıktı,belki bana haksızlıktı işte vardı bir yerde haksız bir durum...İçimin acıdığı,ömrümün tükendiğini hissettiğim zamanlarım oldu çoğu kez...Belki beklentileri sokarak ben zarar verdim,belki pasif davranarak sen,bilmiyorum.Ama bir BİZ vardı evvel zaman içinde...

Sevildiğimi bu denli hissetmedim ben,evet değer vermek konusunda çok başarılı değildin ama SEVİLDİĞİMDEN emindim...Bu konuda hiçbir zaman şüpheye düşmedim.1 kere olsun ALDATTI MI ACABA diye düşünmedim,düşündürmedin...AMACI BENLE GÖNÜL EĞLENDİRMEK Mİ ACABA da demedim hiç seninleyken,dedirtmedin...HUZUR vardı seninle yalan yok!İçimi ne kadar acıtsan da,uykusuz gecelere mahkum etsen de,sevgimin tükenmesine göz yumsan da,değerli olduğumu hiç hissettirmesen de,sonunda sana AH edecek kadar kızgın ve kırgın bitip gitsen de GÜVEN konusunda hiçbir zaman sorun yaşamadım seninle...Evet,şimdikilerde olmayan bir şey vardı sende,MASUMDUN SEN!Bütün yaşattıkların çocukluğundandı belki,ya da biz büyüdükçe farklılaşan beklentilerimizdendi yaşanan olumsuzluklar...Sadece şu sebepten bitti diyebileceğim tek bir noktan yoktu senin.

Şimdikiler öyle mi ya?Hiç aklıma gelmezdi yıllar sonra dönüp geriye bakıp da VAY BE, YA ŞANSLIYMIŞIM GALİBA diyeceğim...Ne olursa olsun ALDATILMAK nedir bilmedim seninle,bu konuda ACABAya düşürmedin beni sen.Eminim ömür paylaşmak için yürüseydik aynı yolda hiçbir zaman da bu kuşkuyla yormayacaktım beynimi,kalbimi...Güveniyordum ben sana çünkü,MEĞER NE KADAR ÖNEMLİYMİŞ BU DENLİ GÜVEN DUYMAK BİRİNE!!!

Sakın duyup bilsen de bu yazımı sanma ki seni özledim,sanma ki bir yerlerde varsın...İçimde bir daha yeşermen mümkün değil artık,SEVGİM BİTTİ benim gelmez ki geri...Sen her ne kadar beni ömrünün sonuna kadar seveceğini söylesen de (ben bunun böyle olacağını bilsem de) benim böyle bir düşüncede olmam mümkün değil!!!

E bütün bunları neden mi yazdım?O masumluğu bir daha kimsede bulamayacağımı anladığım için,bu denli şartsız kimseye güvenemeyeceğimi hissettiğim için,senden daha iyisini bulacağıma eminim ama sende olan o SADAKATi başka kimsede göreceğimi düşünmediğim için,aslında yozlaşan dünyada geçmişte de olsa bu güveni bana yaşattığın için,SADECE TEŞEKKÜR İÇİN!...

Teşekkürler çocukluk arkadaşım,18-24 yaş aralığım,mazim,beni olgunlaştıran ESKİ hem de ÇOOOOOKKK ESKİ sevgilim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder