Hakkımda

Fotoğrafım
Akıllı geçinen bir deli, ya da deliliğe vuran bir akıllı...İşte orası tam bir muamma olan şahsına munhasır bir kişiliğim esasında....

13 Eylül 2009 Pazar

PATAVATSIZLIĞIN ADI 'DÜRÜSTLÜK' OLMUŞ,VAY HALİMİZE!...


Dürüstlük,gerçeği söylemektir evet! Ancak dürüst olacağım derdine düşüp de PATAVATSIZLIK yapmanın anlamı nedir hiç bilmem!

Bu da yeni moda oldu artık...Biriyle tanıştırılırsın,birkaç görüşürsün konuşursun...Şu başka trend 'elektrik' olayı vardır ya hani,alırsın almazsın...Alırsan,yola devam edersin tamamdır.Amaaaaaaaa oldu da alamadın diyelim,zorla değil ya normaldir...Bunu nazik bir dille,kırmadan,acıtmadan, olması gerektiği gibi anlatmak başkadır -ki dürüstlük budur- tabir-i caizse langur lungur düşüncesizce anlatmak başkadır (patavatsızlıkdır)...Olur da sormaya kalkarsan ne yaptığını,vicdanı rahat etsin diye buna 'DÜRÜSTLÜK' diyecektir elbet...Artık kimse kimseyi yemesin beyler bayanlar!!!Kimse APTAL değil!...Sen ilgini eksik etme,hayal kurdurmak için bir dolu zemin hazırla,ellerimde çiçekler kapında sırılsıklam modlarına gir sonra da 'elektrik alamadım,bundan sonra da alır mıyım bilemem' durumlarına düş!Yok yaa...

Pardon da önce bir sor bakalım değil mi,karşındaki ne hissediyor...Kimse ilk etapta aşkından ölmüyor ya kimsenin,hele ki bu zamanda!..Elektrik alamadığın insana 2. buluşmayı teklif edemezsin,etmemelisin...Öyle kibar adam rollerine bürünüp yanında çiçekler getiremezsin,getirmemelisin...Elektrik almadıysan bunu langur lungur söyleyemezsin,söylememelisin...EĞER BUNLARI YAPIYORSAN 'BEN DÜRÜSTÜM' DİYEMEZSİN!!!

Ya tamam,aşkı hafife aldınız bir şey demedik...Sevgiyi kaale almadınız,yine ses çıkarmadık...AMA ARTIK İNSAN OLMANIN GEREKTİRDİĞİ DEĞERLERE EL SÜRMEYİN YAA...NERDE SAYGI,GÜVEN,DÜRÜSTLÜK??? BUNLAR ÇOK BÜYÜK ERDEMLER,KAYIP GİBİ GÖRMÜYORSUNUZ AMA KENDİNİZDEN YİYİYORSUNUZ EY İNSANLAR!...

Ayıptır,yazıktır...

Değmeyin benim, sizin için önemsiz olan, değerlerime...HERŞEYE RAĞMEN UYMAYACAĞIM SİZE!...

4 yorum:

  1. Sadece, neden bu kadar iyi niyetli olduğumuzu düşünüyorum...
    Neden bu kadar "düşünceli" olduğumuzu...
    Kelimeleri seçerken 10 defa düşündüğümüzü...
    Kimseyi kırmamak isteyişimizi..

    Bu dünyaya bu kadar iyi olmak fazla sanırım...


    Elektrik alamayanlara trafo taktırıcam bi de :)

    YanıtlaSil
  2. Biz 'olması gereken'leriz aslında,hızla daha kötüye giden dünyada benliğini kaybetmiş insanlara çarpıyoruz sadece...

    Ama trafo olayını sevdim bak ;)

    YanıtlaSil
  3. hımmm... ders kitabındaki okuma parçası gibi. okudum. soruları kendime sordum cevapları sakladım. kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Kimseye ders vermek haddim değil elbet..Ama kendinizi sorgulamanızı sağladımsa ne mutlu bana...Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil